Sunday 10 June 2012

MY EXPERIENCE & MY JOURNEY WITH PB



Assalamualaikum.



MEI 2012



Tut! Tut... dah sebulan dengan pb· Mengimbas kembali mcm mn boleh terlibat dgn pb ni..suatu hari, tanggal 1.5.2012, datanglah my best friend Rosalenda & Lin,  berjumpa & berborak pasal KESIHATAN & KECANTIKAN . bagi test pb dengan percuma lagi. hmmmm...sebagai wanita yg sejati( haha minta maaf terperasaan plk, tp memang benar la kan) mestilah sedikit sbyk terpengaruh, kebetulan pada masa tu, saya sedang mencari produk kesihatan & kecantikan.




Ok, selepas diberi penerangan dengan jelas, saya bagi tahu perlukan masa utk berfikir & berbcg dgn my hubby. puas  berfikir, KENAPA SAYA PERLUKAN PB ni, sedangkan  saya ni dah kurus, comel je, dah cantik pun! ( minta maaf masuk bakul angkat sendiri) so saya tanya my hubby. My hubby tanya " sayang nak pakai pb untuk apa?" so saya jawabla" mestilah nak sihat & cantik! , so katanya lagi, " bukankah sekarang dahe ok & cantik?" so saya jawab " memang sekarang dah ok, tapi klu dah ok, tak la kurus dan berisi sgt, tapi badan nak shape!,badan seorang wanita, kalau kurus sahaja, tak ada shape tak cantik. " My hubby tanya lagi" tujuan apa nak cantik?" so saya jawablah " cantik adalah milik Allah, cantik juga suatu yang subjektif, tapi bagi ayg nak kelihatan sihat & cantk, semata-mata untuk suami!, sebab mana2 suami pn, mesti nak isterinya cantik!, so ayg nak pakai pb, untuk KESIHATAN! KECANTIKAN & KEYAKINAN  dan semua tu adalah untuk suami a

Hehe...setelah berdiskusi, saya dpt green light untuk pakai pb oleh my hubby. tapi katanya, nak pakai boleh, niat kena betul! ini hadiah in advance for our anivesary! seronoknya, Our anivesary jatuh pada 26.5.2012, untuk ke -11 tahun. i love u.



So esoknya, 2.5.2012, saya  minta lenda & lin bawakan pb utk saya. So start tarikh itulah, saya pakai pb. Dlm tempoh pakai pb, yg nampak ketara sangat, cara pemakanan. Saya ni kuat makan, lunch hour mesti makan nasi. Tapi sejak pakai pb,  kuantiti pengambilan makanan, sikit sahaja.  waktu makan mcm biasa, sentiasa rasa kenyang. tak rasa lapar, makan sikit pun dah kenyang! Tidak perlu berlapar & tidak perlu diet yang ketat. ITULAH BESTNYA PB!



Tambah lagi...sejak pakai pb,  rasa lebih confident bila berhadapan dengan client, atau mana-mana kenalan. Tapi lebih confident lagi bila berhadapan dengan suami. hik!hik tambahla plk my hubby pemain tenis hebat, pastinya nak yang yg the best dari isterinya...
Sebulan i pakai pb dengan berterusan,  without fail! Berkesan sangat! sebab banyak keistemewaan pada pb yang mempunyai FIR.



JUN 2012



Wow! pb sungguh hebat! kerana KEIZINAN & KEHEBATANNYA! Tanpa keiznannya saya tidak dapat mengenali pb.Tanpa keizinanNYA juga mungkin saya tidak mengenali bisness ini. Sebetulnya, saya seorang yang tegar dengan bisness MLM padahal my hubby seorang yang positif dlm bisness. Setiap kali, my hubby involved dlm bisnes saya hanya bagi support tankap muat jer.....tapi bila saya nak join this bisnes my hubby very support. Katanya " kita dah nampak keberkesanan pb, so kenapa kita tak nak join dengan bisnes ni. Lagi pun team ni kuat, bisness mesti boleh pergi jauh & buat  kita sukses.





So.....dengan iktikad yang kuat, we join this bisness, yes!



TAPI YANG HxEBATNYA PB NI LAGI! Buat saya seorang yang tambah hebat, sebulan saya concive dengan pb, saya disahkan mengandung!Anak no.5! Ya Allah, hebatnya PBb! TAPI HEBAT LAGI MAHA PENCIPTANYA.



So u all sudah membaca cerita pengalaman saya bersama pb. What u think? Menarik bukan? Any info please contact me 0192529435.

3 comments:

  1. moga-moga Allah s.w.t memberi kejayaan dan kemenangan pada anda

    ReplyDelete
  2. Zura, Well Done.
    Sama-sama kita buktikan pada diri sendiri...
    InsyaAllah..

    ReplyDelete
  3. wahhh.. hebatnya! tahniah uoll.

    ReplyDelete